الثلاثاء، 6 يوليو 2010

ضى القمر

فينك ياقمر..أحنا  النهاردة كام.......... وأتأخرت لية......فين ضيك مستنياك بقالى كتير؟؟؟؟
أية ..روحت فين وأسأل عليك مين يا ترى؟؟؟
اية.. هتبخل عليا بضيك ولا اية!!!!!!!!!
هو انت أتأخرت صحيح ولا انا اللى مستعجلة؟؟
ولية الدنيا حوليا ضلمة كدا؟؟ 
فين الناس.. فين النور والكهرباء؟؟
وكأن كل ما الناس بتزيد بياخدو كل النور و ما يسبوليش نصيب 
علشان كدا مستنياك يا قمر
لأن محدش يقدر ياخد نصيبى من نورك
وزى ما قال عمنا
كان فية قمر كأنة فرخ الحمام
على صغرة دق شعاع شق الغمام
أنا كنت حاضرقلت لة ينصرك
اشحال لما تبقى بدر التمام
         عجبى!!
*مستيانى؟
-أة أة  يا قمر فينك بقالى كتير هنا
*ولية الأنتظار ما أنا لازم أجى فى الميعاد!!
-أية دة ..هو مش فارق معاك أنى مستنياك............!!
*هههههههههههههههههه
بيستنانى المحبين والحيرانين ............يا ترى انت مين فيهم؟؟
-لا مش دول بس بيستناك كمان المحتاجين دليل عالى زيك فى السما......
يدلهم من غير ما يضلهم
ولو مكنتش تزعل كنت قولتلك انك  عندى نجم عالى فى السما
*أية نجم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!نا مجرد قمر
-بس مش عارفة لية مستنياك غريبة دى ولية حاسة أن معاك انت الخلاص!!!!
*تبقى غلطانة أنا مجرد قمر بياخد النور 
-حيرتنى أزاى تقول كدا ؟؟أنا مستنياك بقالى كتير 
*ولية تستنى انا مش نجم ينورلك
النور عندك هناك
-فين؟؟فين؟؟؟
*أنت مش شايفة كل النور دة؟؟
-لا ..فين؟؟؟
*دورى علية قريب منك 
دورى علية فى............................................قلبك



1 التعليقات:

Fatma El-Zahraa Mohamed on 6 يوليو 2010 في 2:37 م يقول...

كلنا نحب القمر و القمر يحب مين ؟؟؟